فهرست

نخستین کنگره ملی نوآوری ها در اورژانس پیش بیمارستانی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کنگره نوآوری ها در اورژانس پیش بیمارستانی از برگزاری این کنگره ملی توسط سازمان اورژانس کشور با حضور پژوهشگران، پزشکان، کارشناسان و دانشجویان طب اورژانس و رشته های مرتبط با فوریت های پزشکی خبر داد

 


دکتر بابک یکتاپرست هدف از برگزاری این کنگره را ارتقای سطح علمی همکاران فعال در عرصه فوریت های پزشکی و همچنین بهره گیری از توانمندی های جوانان مبتکر و خلاق فعال در مسیر بهینه سازی فرایندهای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین عنوان کرد.
یکتاپرست همچنین گفت جذابترین بخش کنگره بخش نمایشگاهی آن است که با حضور 40 تن از مخترعین و مبدعین جوان حوزه طب اورژانس و فوریت های پزشکی وبه منظور نمایش اختراعات آنان برپا خواهد شد.
وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با صاحبان صنایع و موسسات تجاری فعال در عرصه فوریت های پزشکی برای بازدید از این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد این اقدام بتواند زمینه ساز ورود اختراعات و طرح های یاد شده به فرایند تولید انبوه باشد.
گفتنی است این کنگره در تاریخ های ۲ تا ۴ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است ثبت نام در کنگره برای تمام گروه های مرتبط با طب اورژانس و فوریت های پزشکی از طریق سامانه آموزش مداوم با شناسه 207147 امکان پذیر می باشد.
هزینه ثبت نام برای پزشکان مبلغ سه ملیون ریال و برای سایر گروه ها مبلغ دو ملیون ريال می‌باشد و همچنین گواهی شرکت در کنگره به تمامی شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.