فهرست

مراجعه بیش از ۱۰ هزار بیمار به مراکز بیمارستانی شهرستان بابل از شروع طرح سلامت نوروزی

مراجعه بیش از ۱۰ هزار بیمار به مراکز بیمارستانی شهرستان بابل از شروع طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روزهای پایانی سال ۹۹ تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر لعلی رییس اورژانس و دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در ایام طرح سلامت  نوروزی، بالغ بر ۱۰۱۷۹ نفر از شهروندان  و هم وطنان را تحت پوشش درمانی بخش اورژانس  مراکز آموزشی و درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل  از تاریخ ۲۵اسفند۱۳۹۹ تا ۷فروردین ۱۴۰۰ قرار داد.

وی افزود: ۷۸۵۴ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و ۲۳۲۵ نفر نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس سازمان اورژانس بابل ودبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: از ۱۲۱۵ مسافری که جهت درمان تا کنون به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۴۶ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.
دکتر لعلی افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون ۸۲۱ عمل جراحی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی شهرستان بابل انجام گردیده است که شامل ۱۵۴ عمل اورژانس و ۶۶۷ عمل الکتیو بوده است.
لعلی در پایان گفت: سازمان اورژانس 115 بابل از ۲۵اسفند تا ۷ فروردین  ۱۰۷۳ ماموریت انجام دادند که از این میان،۴۳۷ ماموریت شهری، ۶۳۶ ماموریت جاده‌ای، که ۸۷۹ ماموریت غیرتصادفی و ۱۹۴ ماموریت تصادفی بود که از این تعداد  ماموریت های شهری و جاده ای ۴۷۳ بیمار و مصدوم به بیمارستان منتقل و بستری شدند که نسبت به  تعداد ماموریتهای سال گذشته ۲۴٪ افزایش داشته است.

روابط سازمان اورژانس بابل