فهرست

۹۸۹ماموریت اورژانس ۱۱۵ درطرح امداد نوروزی تا تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ 

بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی  و مسمومیت بوده است

۹۸۹ماموریت اورژانس ۱۱۵ درطرح امداد نوروزی تا تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ 

رییس مرکز اورژانس بابل از انجام ۹۸۹ماموریت توسط پرسنل سازمان اورژانس بابل  پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون خبر داد.  

دکتر لعلی  در خصوص ماموریتهای انجام شده در این بازه زمانی گفت:از شروع طرح امداد نوروزی (۹۹.۱۲.۲۵اسفند لغایت ۱۴۰۰.۰۱.۰۶ فروردین ماه ۹۹) توسط اورژانس بابل  ۹۸۹ماموریت انجام شده است که از این بین تعداد ۴۳۷نفر در بیمارستان های  شهرستان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۸۰۰مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی  و مسمومیت بوده است.همچنین  ۱۸۹مورد نیز ماموریتهای ترافیکی را شامل می شود که از این بین ۴۹ماموریت درون شهری و ۱۴۰ ماموریت جاده ای بوده است.

رییس اورژانس بابل در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت:تمام پرسنل اورژانس بابل با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح شهرستان هستند

  
 اورژانس بابل  با ۱۴پایگاه شهری و جاده ای خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می دهد.
دکتر لعلی  در آخر از شهروندان گرامی خواست که ترددهای خود را در‌ شهرستان کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند   تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

در ادامه دکتر لعلی گفت : از شروع طرح امدا نوروزی  ۳۴۱۶بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۱۱۱مورد مزاحمت بوده است.


روابط عمومی سازمان اورژانس بابل