فهرست

پیام تبریک نوروزی دکتر ابوالقاسم لعلی رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل

پیام تبریک نوروزی دکتر ابوالقاسم لعلی رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل

 به نام آنکه هستی نام از او یافت

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 

فرا رسیدن سال نو نویدبخش شکفتن شکوفه های امید و تحول آینده است. آینده ای که همگان امید داریم در همه جهات آن بهتر از گذشته باشد.
نوروز مجال تحول در عالم طبیعت است، فرصتی است برای تحول درون و اصلاح امور . لذا در این بهترین ساعات و  نیکوترین ایام از آفریننده جانها و روانها خواستاریم که تحول به احسن الحال و الاحوال را که مضمون دعای شریف تحویل سال نوست در سراسر حیات فردی و اجتماعی و جمیع ابعاد معنوی و مادی زندگی ما جاری سازد .
سال پر فراز و نشیبی برای ملت ایران به ویژه جامعه پزشکی گذشت، سالی که در آن خانواده بزرگ اورژانس ۱۱۵ در هجمه نابرابر ویروس کرونا، در کنار سایر اعضای جامعه علوم پزشکی چونان سربازان جان برکف وطن برای حفظ سلامت آحاد مردم ایستادگی کردند؛ روزهایی که به گواه تاریخ، با رشادت، ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان همراه بود و برای همیشه در تاریخ این دیار ثبت خواهد شد.
در سال جديد همه ما  با هم عهد و پیمان مي بندیم که در راستاي انجام وظيفه ذاتي  ونجات جان هموطنان عزيزمان  وايجاد آرامش و امید توام با معنویت ،لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم. انشاء الله تلاش خواهيم كرد تا سال ۱۴۰۰ به فضل پروردگار متعال وهمت شما همكاران سال پویایی سازمان اورژانس بابل وخدمت رساني با سرعت در ارائه خدمت با كيفيت ودقت باشد  .

از ایـزد متعال بـرای همگان سالـی خوش همراه با بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت  دارم.

روابط عمومی اورژانس بابل