فهرست

عملکرد سازمان اورژانس بابل در دی ماه 1399

اورژانس بابل در دی  ماه امسال در مجموع ۱۹۸۴ماموریت انجام داده است که ۸۹۸ماموریت آن شهری و ۱۰۸۶ماموریت جاده ای بوده است.

انتقال ۱۰۲ بیمار با مشکلات قلبی  به بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل توسط سازمان اورژانس ۱۱۵بابل در دی ماه ۹۹ 

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل؛دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان در دی ماه  امسال اظهار داشت:اورژانس بابل در دی  ماه امسال در مجموع ۱۹۸۴ماموریت انجام داده است که ۸۹۸ماموریت آن شهری و ۱۰۸۶ماموریت جاده ای بوده است؛

وی بیان داشت :از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است ۸۸۷بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.  

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در دی ماه بیان داشت برای ماموریت های  شهری ۷دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۲دقیقه بوده است.

وی افرود:در این  ماه سازمان اورژانس بابل ۳۱۸ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۱۳۵تصادفی شهری و۱۸۳تصادفی هم جاده ای بوده است 

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد:بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در دی  ماه سال ۹۹بود، ماموریت های قلبی  با ۱۰۲مورد و ماموریت های تنفسی با ۹۳ مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۳مورد بوده است. 

در ادامه دکتر لعلی گفت :در دی ماه  امسال، ۷۶۲۳بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۴۶۶مورد مزاحمت بوده است.

روابط عمومی اورژانس بابل