فهرست

تشریح عملکرد سازمان اورژانس بابل در۹ماه سال 1399

اورژانس بابل در ۹ ماه امسال در مجموع ۲۰۰۶۹ماموریت انجام داده است که ۸۳۱۱ماموریت آن شهری و ۱۱۷۵۸ماموریت جاده ای بوده است

دکتر لعلی:
بیش از 20 هزار ماموریت طی ۹ماه سال جاری توسط اورژانس ۱۱۵دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل؛دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان  در۹ماه  امسال اظهار داشت:اورژانس بابل در ۹ ماه امسال در مجموع ۲۰۰۶۹ماموریت انجام داده است که ۸۳۱۱ماموریت آن شهری و ۱۱۷۵۸ماموریت جاده ای بوده است؛

وی بیان داشت :از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است ۷۹۳۱بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.  

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در ۹ماه امسال بیان داشت برای ماموریت های  شهری ۸دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۲دقیقه بوده است.

 وی افرود:در این  ماه سازمان اورژانس بابل ۲۶۹۱ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۸۹۱تصادفی شهری و۱۸۰۰تصادفی هم جاده ای بوده است 

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد:انتقال بیماران کرونایی با تعداد 1525 ماموریت بعداز ماموریت های تصادفی در رتبه دوم ماموریت های سازمان  اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل در ۹ ماه سال ۹۹بود، ماموریت های قلبی با ۸۱۳مورد و ماموریت مسمومیت با۴۱۳مورد در رده های بعدی بوده است. 

در ادامه دکتر لعلی گفت :در۹ماه  امسال، ۷۶۹۶۹بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۳۱۵۰مورد مزاحمت بوده است. 

دکتر لعلی در پایان گفت ۹ماموریت هم CPR موفق اورژانس بابل انجام داده است

روابط عمومی اورژانس بابل