فهرست

 آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ در سطح شهرستان بابل 

اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۱۴ پایگاه و بیش از ۱۰۰نفر پرسنل در سطح شهرستان

 آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ در سطح شهرستان بابل 

رئیس اورژانس بابل از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۱۴ پایگاه و بیش از ۱۰۰نفر پرسنل در سطح شهرستان خبر داد.
 
 به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل، دکتر لعلی اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل زمستان و افزایش احتمال بروز حوادث جاده ای در گردنه های اصلی، برف گیر و حادثه خیز شهرستان و لزوم اجرای طرح مشترک سلامت زمستانی بین ارگان‌های دخیل در امر امدادرسانی به منظور تسریع در امر خدمت رسانی به مصدومان و آسیب‌دیدگان ، طرح امداد زمستانی از امروز مورخ23 آذرماه آغاز شد و تا اسفند ماه امسال ادامه دارد.

 رئیس اورژانس بابل تصریح کرد: برای اجرای این طرح، تمهیدات لازم درخصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت اورژانس برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما پیش‌بینی شده است.

 وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شامل ۱۴پایگاه و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  به همراه بیش از ۱۰۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت آماده باش کامل قرار دارند.

همچنین آمبولانسهای کمک دار موجود در پایگاههای بالادست نیز  به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ، ضد یخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند.

روابط عمومی اورژانس  بابل